Teun Dielesen

Aangenaam!

Wat leuk om online kennis te maken. Mijn naam is Teun Dielesen. Ik ben een energieke, mensgerichte leisure professional. 

De afgelopen jaren heb ik prachtige ervaringen opgedaan. In 2018 werd ik de jongste pretparkdirecteur van Europa, door als Operationeel Directeur benoemd te worden bij Attractiepark Toverland.

Ik heb Toverland mogen begeleiden in een uitdagende fase: de (operationele) realisatie van twee nieuwe themagebieden. Het park werd ineens dubbel zo groot! En ik ben misschien nog wel het trotst op het feit dat we, tijdens deze transitie, een gasttevredenheid van 9,1 en een NPS-score van 73 hebben weten te realiseren en handhaven in het bestaande park.

In 2020 ben ik, samen met Ankie, in dienst getreden bij belevingsmuseum Mind Mystery als Algemeen Directeur. We hebben Mind Mystery in korte tijd laten groeien tot een professionele leisure organisatie. Zo is er een nieuwe brand identity, website, POS, ticketing provider, horecalocatie, financiële stuurcijfers en wordt er nu gewerkt vanuit een gastvrije missie & visie. Gaaf!

Ik heb de afgelopen jaren geleerd dat mijn grootste kracht ligt bij het integraal benaderen van complexe uitdagingen. Ik ben een strategische analyticus pur sang die de juiste vertaalslag kan maken van strategie naar operatie. Ik doorzie een operatie snel en vul Ankie aan in haar krachten. Maar die introductie, laat ik graag aan haar over.

Hopelijk tot snel!

Hoi, ik ben Ankie!

Ik ben opgegroeid in de vrije tijd. Letterlijk.

Als gezin gingen we vaak een dagje weg. Ik had geen flauw idee dat dit  ‘marktonderzoek’ was omdat mijn moeder en oom bezig waren met een geheim project: Attractiepark Toverland. We weten allemaal hoe dat is afgelopen 😊.

Gastvrijheid, daadkracht, ondernemen en hard werken is me met de paplepel ingegoten. Na een kleine “rebelse” periode weg uit de vrije tijd, kon mijn passie zich niet meer verbergen. En ik ben van plan om nooit meer weg te gaan!

Uiteindelijk heb ik bij Toverland alle afdelingen mogen ontdekken, in diverse functies zoals eventscoördinator, parkmanager, Hoofd operations en Hoofd Mens & organisatie. Nu draag ik een flink gevulde backpack vol met inzichten, kennis en ervaring.

Toen was het moment aangebroken om de familie achter te laten en mijn eigen vleugels uit te slaan. Dit heb ik o.a. gedaan bij belevingsmuseum Mind Mystery als Operationeel Directeur. En trots dat ik ben: de operationele organisatie loopt als een trein en een stevige fundering voor de toekomst is gelegd.

Nu wordt het tijd om mijn passie, kennis, en (met vallen en opstaan geleerde) ervaring te delen. Ik kijk er naar uit om andere bedrijven, teams en individuele medewerkers te begeleiden naar grote hoogtes.

Spreken we elkaar snel?

Over DIEMA Leisure

Zoals in de kennismaking te lezen valt, hebben we al een mooi pad mogen bewandelen op jonge leeftijd met veel gave kansen, die we natuurlijk met beide handen hebben aangegrepen. Met veel hoogtepunten maar natuurlijk ook fikse uitdagingen. En juist die uitdagingen zorgen voor verandering, zoals verandering op haar plaats weer voor groei zorgt. Groei op ieder vlak, als je er voor open durft te staan.    

Onze (persoonlijke) groei zorgde er voor dat we de volgende stap durfden te zetten. De stap naar ondernemerschap. De stap naar ons hogere doel: “Ons eigen bedrijf beginnen in de branche die ons zo dierbaar is: daar waar klanten gasten zijn.”
Weg van de zekerheid, weg van veiligheid, weg van het vertrouwde, weg van de gebaande paden. Maar op naar een sprong in het diepe. Die van groei en het onbekende, maar wel precies die weg die bij ons past en ons laat excelleren.   

Het bloed kruipt waar het niet gaan kan zeggen ze hè 😉

Maar hoe gaan we dat hogere doel bereiken? Wat brengt DIEMA Leisure jou en jouw bedrijf? Wat mogen jullie van ons verwachten?

Missie

We leven in een snelle wereld die we amper kunnen bijhouden. Technologie gaat razend snel, de wereld wordt steeds digitaler en de afstand tussen individuen wordt steeds groter door polarisatie.

We houden van leisure. Leisure verbindt. De behoefte aan vrijetijd en de drang om ervaringen te delen met je geliefde, gezin, familie of vrienden. Om er samen op uit te gaan, een fantastische tijd te beleven en die momenten te koesteren voor de rest van je leven.

De missie van DIEMA Leisure is:

“Onze veranderende samenleving gelukkiger maken door bij te dragen aan betekenisvolle herinneringen.”

Visie

Maar hoe zorgen we er nu voor dat gasten ook echt iets gelukkiger worden van het bezoeken van jouw leisure bedrijf? En hoe dragen we bij aan die betekenisvolle herinnering?

Wij geloven dat we onze missie op de volgende manier kunnen verwezenlijken:

Wij brengen plezier, verbinding & ontspanning door te streven naar oprechte gastvrijheid, operationele excellentie en krachtige medewerkers.”

Door een combinatie van krachtige en gelukkige medewerkers, een onbezorgde customer journey én oprechte gastvrijheid bewerkstelligen we onze missie.

Kernwaarden

Wat mogen partners van ons verwachten en hoe gaan wij te werk?

Deskundig
Hands-on mentaliteit
Gedreven
Enthousiast
Resultaatgericht
Professioneel
Daadkrachtig
Passievol
Authentiek
Ondernemend

Enkele projecten waar we trots op zijn!

  • Binnen belevingsmuseum Mind Mystery hebben we een bezoekersgroei van 52% gerealiseerd in de coronaperiode (van 37.000 gasten in 2020 naar 57.000 gasten in 2021).
  • Ontwikkeling en implementatie van nieuwe dutymanagementstructuur binnen Attractiepark Toverland, gecentreerd rondom visie, werkgeluk en efficiëntie.
  • Het ontwikkelen van een financieel rapportagesysteem (inclusief bijbehorend management dashboard) binnen belevingsmuseum Mind Mystery.
  • Vanuit een centrale visie hebben we een NPS-score van 73 gerealiseerd binnen Attractiepark Toverland, ten tijde van excessieve groei.
  • Ontwikkeling en operationele implementatie van compleet nieuwe horecalocatie Mind Mystery. Volledig nieuwe werkwijzen, een nieuw menu, nieuwe apparatuur, lekkerder dan ooit!
Kunnen we je helpen?